5 savjeta za trčanje po zimi

Sveta Kata donosi i snijeg na vrata, pa nam je najbolje požuriti se sa savjetima prije nego što se prepustimo trčanju po niskim temperaturama i visokim snježnim nanosima.

Kako bismo najvjernijim trkačima olakšali ovaj dio godine u kojoj se nekolicina trkača igra „skrivača“ i bježi u toplinu dvoranskih treninga, donodimo kratki popis stvari na koji svakako uvijek trebate obratiti pažnju:

Obucite se kako spada – ako ste preskočili ovaj savjet, svi drugi padaju u vodu. Obucite se slojevito, nemojte se praviti važni i što više vremena provedite u pokretu.

Nosite rukavice i zimske sportske čarape – poznato je da većinu topline gubimo preko naših ekstremiteta – šaka i stopala, što ovim jednostavnim savjetom možete brzo spriječiti i ostati na toplom – kao da ste u dnevnom boravku. Također, neće škoditi niti ako trčite s kapom.

Pazite na hidrataciju – iako je ljeto iza nas i dalje trebamo biti oprezni kada se govori o unosu vode u tijelo prije, za vrijeme i poslije treninga.

Obratite pažnju na zagrijavanje – tijekom zimskih mjeseci rizik za ozljedama i istegnućima mišića je veći i zato je važno u toplini doma odraditi propisno zagrijavanje prije svakog malo jačeg napora.

Trčite po utabanoj stazi – zvuči kao čudan i banalan savjet, ali svakako dobro dođe ako ste zaboravili da snijeg lako može prekriti sve tragove. Najbolje je držati se poznatih ruta, ili pak trčati iza zagrebačkih ralica koje će sigurno isti tren pojesti sav snijeg. J



Start typing and press Enter to search