5 razloga zašto ćete trčanjem doživjeti duboku starost

trcanje-duboka-starost

Svi znamo da je trčanje korisno za zdravlje. Za to ne moramo čak ni zagrabiti u brojne studije napravljene na tu temu. No koji su točno benefiti trčanja, pitate se. Evo ih.

1. Trčanje čuva vaše kosti

Redovitim treniranjem vi učite i prilagođavate vaše kosti na redoviti i kontinuirani stres. Naravno, dobra trkačka tehnika i pravilan plan treninga su neophodni, no kako starite, trčanje će vam pomoći da izbjegnete gubitak koštane mase i osteoporozu.

2. Jača vaše srčane mišiće

Fizička aktivnost podiže vaš puls i srce mora jače pumpati kako bi održavalo cirkulaciju za vrijeme treninga. Kada imate zdravo i jako srce, manje ćete biti podložni problemima s cirkulacijom i visokim tlakom koji mogu biti fatalni kada zagazite u treću životnu dob.

3. Više energije, manje kila

Svi znamo kako se dobro osjećamo nakon treninga i onaj “runners high” kad nam kemija u tijelu podivlja. Osim tih kratkoročnih efekata, redovitim treniranjem uočit ćete i one daleko važnije. Cirkulacija će vam postati bolja i kapacitet pluća će vam se povećati. To ćete osjetiti svaki put kada doma na treći kat teglite osam vrećica iz lokalne samoposluge.

4. Smanjuje kolesterol

Već svi znamo da imamo “dobar” i “loš” kolesterol – HDL i LDL. Studije su pokazale da umjerena aktivnost povećava razinu dobrog kolesterola, što smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, moždanog udara i infarkta. Za snižavanje lošeg kolesterola potrebno je u plan treninga ubaciti vježbe jačeg intenziteta.

5. Smanjuje GUK (šećer u krvi)

Trčanjem trošimo glukozu iz krvi i time vlastitom tijelu pomažemo na način da se smanjuje potreba za lučenjem inzulina. Istraživanja, koja mi jako volimo, pokazala su da trkači i osobe s povećanom tjelesnom aktivnošću imaju bolju regulaciju šećera u krvi što direktno utječe na smanjenje rizika od oboljenja od Dijabetesa tipa 2.

Naravno, razloga ima više od nabrojanih pet, ali gotovo smo sigurni da će vam samo ovih nekoliko dati da se zamislite nad time isplati li se pokrenuti s kauča i krenuti trčati bar jedan krug po kvartu.

Izvor: runtastic.com

Start typing and press Enter to search